• Επικαιρότητα
  • Ενδιαφέροντα
  • Αθλητική Φωνή
  • Piraeus News
    • Εν τη Πόλει
    • Πειραιάς
    • Λίγα λόγια και Σταράτα
    • Πειραιώτης
PiraeusNews
Εγγραφή
No Result
View All Result
PiraeusNews
No Result
View All Result
PiraeusNews
No Result
View All Result

Ανδρουλάκης: Η ομιλία του στη Βουλή για το «κυκλοφοριακό χάος και την υποβάθμιση των ΜΜΜ στην Αττική»

Χ. Αρζόγλου από Χ. Αρζόγλου
10 Δεκεμβρίου 2025
κατηγορία: Επικαιρότητα, Σημαντικά
Χρόνος Ανάγνωσης:3 λεπτά ανάγνωσης
A A
Ανδρουλάκης: Η ομιλία του στη Βουλή για το «κυκλοφοριακό χάος και την υποβάθμιση των ΜΜΜ στην Αττική»
Κοινοποίηση σε TwitterΚοινοποίηση σε Reddit

Επίκαιρη ερώτηση της ΚΟ του ΠΑΣΟΚ για το κυκλοφοριακό πρόβλημα στην Αττική – Το 55% των νέων οδηγών παραιτούνται, παραδέχτηκε ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης

Ο Νίκος Ανδρουλάκης παρενέβη στη συζήτηση στην ολομέλεια της Βουλής μετά την επίκαιρη ερώτηση της ΚΟ του ΠΑΣΟΚ για το κυκλοφοριακό πρόβλημα στην Αττική με θέμα: «Καθημερινό μαρτύριο στους δρόμους της Αττικής από το κυκλοφοριακό χάος και την υποβάθμιση των ΜΜΜ, ενώ η κυβέρνηση παραμένει αδιάφορος θεατής».

«Παρά τις εκκλήσεις, το αρμόδιο Υπουργείο αδυνατεί να βελτιώσει την κατάσταση, παρόλο που σύμφωνα με τα στοιχεία η κατάσταση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς επιδεινώνεται», αναφέρει μεταξύ άλλων το κείμενο της επερώτησης που κατέθεσαν οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ προς το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Ο Νίκος Ανδρουλάκης κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι επί έξι χρόνια σπαταλά τον χρόνο όπως και τους πόρους του ταμείου Ανάκαμψης ενώ έχει αποτύχει να σχεδιάσει μεγάλα δημόσια έργα.

Από το 2024 χάθηκαν 500.000 δρομολόγια λεωφορείων, το μετρό λειτουργεί με το μισό του δυναμικό, είπε ο κ. Ανδρουλάκης και παρουσίασε τις προτάσεις του ΠΑΣΟΚ για την Αττική.

Ο κ. Κυρανάκης στην απάντησή του παραδέχτηκε ότι υπάρχουν προβλήματα και υποστήριξε ότι η κυβέρνηση έχει πάρει μέτρα για να διευκολύνει την κατάσταση.

Διάβασε Επίσης:

Επίλογος , Ενός… Νέου Προλόγου !!!

Ζελένσκι: Έτοιμο την Τρίτη το σχέδιο 20 σημείων Ουκρανίας και Ευρώπης – Θα διαβιβαστεί στις ΗΠΑ

Δείτε τι ειπώθηκε στη Βουλή

Σήμερα12:56 μ.μ.

Από το 2027 η μείωση της χρονοαπόστασης στον ΗΣΑΠ

Στην τιμή των δύο τρόλεϊ μπορούμε να πάρουμε τρία καινούρια λεωφορεία, είπε ο κ. Κυρανάκης και υποστήριξε ότι τα νέα οχήματα θα βελτιώσουν την κατάσταση. 

«Ο καινούριος στόλος που θα αποτελείται από 1.076 λεωφορεία θα κυκλοφορούν μέχρι τον Μάρτιο στην Αθήνα.

Η στρατηγική μας είναι να επικεντρώσουμε τις δυνάμεις μας στις 15 κεντρικές γραμμές Αθήνα και Πειραιά. Στόχος είναι να μειώσουμε τη χρονοαπόσταση κατά 50% με τα μέτρα για τους οδηγούς και τα νέα λεωφορεία». 

Για το μετρό ανέφερε ότι «σήμερα εκτελούνται δρομολόγια στο μετρό με 52 συρμούς. Ο στόχος είναι να έχουμε τέσσερις επιπλέον σταθμούς στη γραμμή 3».

Ανέφερε ακόμα ότι ξεκινά η μελέτη για επέκταση του μετρό στη Γλυφάδα από το 2026. 

«Στον ηλεκτρικό τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα», παραδέχτηκε ο υπουργός και αναφέρθηκε στο «έργο ανάταξης». «Η εταιρεία που εκτελεί το έργο καθυστερεί και γι αυτό επιβάλαμε πρόστιμο». 

Με τους νέους συρμούς στον ηλεκτρικό θα φτάσουμε να έχουμε μία μείωση του χρόνου από τα 8 λεπτά στα 5,5 λεπτά στις αρχές του 2027, είπε ο κ. Μαρινάκης και αναφέρθηκε εκτενώς στο «πρόβλημα» όπως είπε του γκράφιτι που χαρακτήρισε «βανδαλισμό».

Παράλληλα αρνήθηκε ότι λείπουν οδηγοί από το μετρό και υποστήριξε ότι διαθέτουμε ένα από τα φθηνότερα εισιτήρια της Ευρώπης. Μοιράσου το

Σήμερα12:37 μ.μ.

Παραδοχή Κυρανάκη: Το 55% των νέων οδηγών παραιτούνται 

Ο κ. Κυρανάκης ξεκινώντας την τοποθέτησή του λέγοντας ότι ο ίδιος δεν θα μπορούσε να μιλήσει για τα έργα υποδομών και στη συνέχεια αναφέρθηκε στα δρομολόγια των λεωφορείων για τα οποία υποστήριξε ότι μετά τον Μάιο υπάρχει αύξηση και ότι η κυβέρνηση προχωρά αυτή τη στιγμή σε προσλήψεις. 

«Το 55% των καινούριων οδηγών παραιτούνται» είπε ο κ. Κυρανάκης και υποσχέθηκε ότι από τον καινούριο χρόνο το υπουργείο θα δώσει αυξήσεις στους οδηγούς για να αντιστραφεί αυτή η κατάσταση. 

Η αύξηση θα έρθει με τη μορφή μπόνους στον ενεργό οδηγό, ενώ για αυτούς που δηλώνουν ότι έχουν πρόβλημα υγεία ανέφερε είτε ότι θα επιστρέφουν στο τιμόνι είτε θα φεύγουν να κάνουν μια άλλη δουλειά.

Για το επαγγελματικό δίπλωμα το κράτος θα επιδοτεί το κόστος (1500 ευρώ) με τον όρο ότι ο οδηγός θα πρέπει να παραμείνει για πέντε έτη στις συγκοινωνίες. Μοιράσου το

Σήμερα12:30 μ.μ.

Ανδρουλάκης: Το σχέδιο του ΠΑΣΟΚ – Ολιστική προσέγγιση 

Σχολιάζοντας τις δηλώσεις του Κυρανάκη που είχε πει ότι ένα από τα προβλήματα είναι ότι συγκεντρώνονται περισσότεροι στην πρωτεύουσα από ό,τι αντέχει ο κ. Ανδρουλάκης είπε ότι «σε λίγο θα μας πουν να έχουμε μόνιμο λοκντάουν». 

Ο κ. Ανδρουλάκης κατηγόρησε την κυβέρνηση πως επί 6 χρόνια σπαταλά χρόνο όπως και τους πόρους του ταμείου Ανάκαμψης. “Η πραγματικότητα όμως είναι ότι το 2024 χάθηκαν 500.000 δρομολόγια λεωφορείων, το μετρό, λειτουργεί με το μισό του δυναμικό, για ποια βιώσιμη κινητικότητα μιλάμε;”, αναρωτήθηκε και αναφέρθηκε στις προτάσεις του κόμματός:

 ⁃ Παρεμβάσεις χαμηλού κόστους στον Κηφισό με αξιοποίηση της τεχνολογίας. Εγκατάσταση έξυπνων συστημάτων διαχείρισης κυκλοφορίας στις εισόδους του Κηφισού.

 ⁃  Εφαρμογή δυναμικών ορίων ταχύτητας, δημιουργία έξυπνου μηχανισμού ταχείας απομάκρυνσης ακινητοποιημένων οχημάτων με σταθμούς ανά 4 χιλιόμετρα.

 ⁃ Αναβάθμιση ανισόπεδων κόμβων και νέες λωρίδες εκτόνωσης και άμεση εκκίνηση ωρίμανσης έργων υποδομής

 ⁃ Δημιουργία μητροπολιτικού φορέα με εταίρους τη περιφερειακή και τη τοπική αυτοδιοίκηση. 

 ⁃ Ίδρυση και λειτουργία δημοτικών γραμμών. 

 ⁃ Ενιαίος συντονισμός των φωτεινών σηματοδοτών από ενιαίο κέντρο για όλη την Αττική 

 ⁃  Νέο μοντέλο στάθμευσης με περιφερειακά πάρκινγκ.

-Μεταφορά υπουργείων εκτός του κέντρου της ΑθήναςΜοιράσου το

Σήμερα12:20 μ.μ.

Στο βήμα ο Νίκος Ανδρουλάκης – Αποτύχατε να σχεδιάσετε σωστά τα μεγάλα δημόσια έργα

«Οφείλουμε να προσπαθήσουμε για μια Αθήνα πιο ανθρώπινη. Για αξιόπιστα μέσα μεταφοράς. 
Για ασφαλείς δρόμους με υποδομές που σέβονται τον πεζό, τον ποδηλάτη, τον εργαζόμενο, τον άνθρωπο με αναπηρία, τον ηλικιωμένο», είπε αρχικά ο Νίκος Ανδρουλάκης.

«Έξι χρόνια τώρα, η κυβέρνηση σπαταλά χρόνο και σπατάλησε και την εμβληματικότερη ευκαιρία: το Ταμείο Ανάκαμψης. Στον έβδομο χρόνο της θητείας σας προσπαθείτε να εκκινήσετε την ωρίμανση των κρίσιμων έργων, να ολοκληρώσετε μελέτες, αδειοδοτήσεις και  να διασφαλίσετε χρηματοδοτικές πηγές», ανέφερε. 

«Δείτε τι συμβαίνει με τον τριπλό κόμβο Σκαραμαγκά. Το Υπουργείο καθυστερεί τις απαλλοτριώσεις και οι καθυστερήσεις αυτές πληρώνονται από τους πολίτες: με αποζημιώσεις, ξανά αποζημιώσεις και ξανά αποζημιώσεις. 

Που φτάσαμε λοιπόν; Στην «κανονικοποίηση του μοντέλου ΒΟΑΚ», όπου εκεί δώσατε 124,5 εκατομμύρια ευρώ για τις αποζημιώσεις για ένα μικρό τμήμα που κυρίως αφορά τον νομό Λασιθίου».Μοιράσου το

Σήμερα11:59 π.μ.

Επίκαιρη επερώτηση της ΚΟ του ΠΑΣΟΚ για το κυκλοφοριακό πρόβλημα στην Αττική

Για καθημερινό μαρτύριο στους δρόμους της Αττικής κάνει λόγο το ΠΑΣΟΚ στην επίκαιρη ερώτηση που κατέθεσε η ΚΟ στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και συζητείται στη Βουλή.

Στο κείμενο της ερώτησης αναφέρονται στοιχεία για το κυκλοφοριακό στην Αττική αλλά και για την υποβάθμιση των ΜΜΜ που λειτουργούν με λιγότερους οδηγούς και δεν μπορούν να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες.

Οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ ρωτούν το αρμόδιο υπουργείο:

  • Για την απουσία στρατηγικού σχεδιασμού αντιμετώπισης του κυκλοφοριακού στην Αττική και ανάλογων επιχειρησιακών σχεδίων για την εφαρμογή του.
  • Για την έλλειψη βούλησης εκπόνησης ενός μέσο-μακροπρόθεσμου σχεδίου με παρεμβάσεις που θα ξεπερνούν τον κυβερνητικό κύκλο και θα προέλθουν μέσα από ευρεία διαβούλευση, αποτελώντας εθνικό σχέδιο δράσης και αντιμετώπισης του κυκλοφοριακού στην Αττική.
  • Για την απουσία σχεδίου για την ανάπτυξη νέων και αναβάθμιση υφιστάμενων οδικών αξόνων, ώστε να επιτευχθεί η αποσυμφόρηση βασικών οδικών αρτηριών.
  • Για την απουσία ουσιαστικής αναβάθμισης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, τα οποία αποτελούν βασική διέξοδο για τη μεγάλη πλειοψηφία των πολιτών, όμως η εμπιστοσύνη σε αυτά υπονομεύεται από τις αρνητικές συνθήκες που επικρατούν σε όλα τα επίπεδα της δημόσιας συγκοινωνίας και κυρίως από την μη ικανοποιητική συχνότητα των δρομολογίων.
  • Για τα προβλήματα που καλούνται να ξεπεράσουν οι πολίτες που χρησιμοποιούν ΜΜΜ και υφίστανται μια αφόρητη καθημερινότητα.
  • Για την έλλειψη ολοκληρωμένης πολιτικής κινήτρων για τη χρήση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.
  • Για τι ελλείψεις σε προσωπικό στα ΜΜΜ και την αποτυχία της κυβέρνησης να διασφαλίσει επάρκεια σε οδηγούς, με αποτέλεσμα να υπονομεύεται το συγκοινωνιακό έργο, καθώς προκαλούνται σοβαρά ζητήματα εξυπηρέτησης και επηρεάζεται η καθημερινότητα δεκάδων χιλιάδων πολιτών.
  • Για την μη παρουσίαση από την κυβέρνηση της «νέας πολιτικής αστικής βιώσιμης κινητικότητας», για την οποία δεσμεύτηκε από τον Νοέμβριο του 2023 ότι θα παρουσιάσει ο ίδιος ο κ. Πρωθυπουργός «μέσα στον επόμενο μήνα».
  • Για τους λόγους καθυστέρησης παρουσίασης της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας και για την ανάληψη της πολιτικής ευθύνης για το γεγονός ότι η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας απέτυχε παταγωδώς να αντιμετωπίσει το κυκλοφοριακό.
  • Για την έλλειψη αυτοκριτικής για το γεγονός ότι εδώ και έξι χρόνια δεν έχει επιτευχτεί η αναβάθμιση των ΜΜΜ και οι κυκλοφοριακές συνθήκες σήμερα είναι αδιαμφισβήτητα χειρότερες σε σχέση με το 2019.
  • Για τις παλινωδίες και την υιοθέτηση εκ διαμέτρου αντίθετων πολιτικών κατευθύνσεων ανάλογα με τα πρόσωπα που βρίσκονται στην ηγεσία του αρμόδιου Υπουργείου.
  • Για την έλλειψη ολοκληρωμένου σχεδίου αντιμετώπισης του κυκλοφοριακού προβλήματος στην Αθήνα τα επόμενα χρόνια και τα μέτρα που θα πρέπει να υιοθετηθούν σε βραχυπρόθεσμο, μεσοπρόθεσμο και μακροπρόθεσμο επίπεδο.
  • Για την απουσία κεντρικού σχεδιασμού, μέσα από τη συνεργασία με επιστημονικούς φορείς, για τη δημιουργία ενός στρατηγικού σχεδίου αντιμετώπισης θεμάτων μεταφορών και συγκοινωνιών στην πόλη.
  • Για την απουσία μητροπολιτικού φορέα συντονισμού του κυκλοφοριακού σχεδιασμού και των μελετών κυκλοφοριακών επιπτώσεων στην Αττική, ώστε να υπάρχει ενιαίος σχεδιασμός και αξιολόγηση των παρεμβάσεων.
  • Για την έλλειψη συγκεκριμένων παρεμβάσεων και χρονοδιαγράμματος που αυτές αναμένεται να υλοποιηθούν στους βασικούς οδικούς άξονες του Λεκανοπέδιου, στους οποίους η κατάσταση είναι εκτός ελέγχου.
  • Για τη μη ανάληψη άμεσων μέτρων, ώστε να διασφαλιστεί αφενός η άμβλυνση του κυκλοφοριακού σε όσο το δυνατόν περισσότερες βασικές αρτηρίες και αφετέρου τα ΜΜΜ να μπορούν να συμβάλλουν στην αποσυμφόρηση, ειδικά στις ώρες αιχμής.
  • Για την απουσία επαρκούς και ενιαίου ρυθμιστικού πλαισίου ως προς τα ωράρια φορτοεκφόρτωσης και τροφοδοσίας των καταστημάτων σε κεντρικά σημεία της Αθήνας, με σκοπό τη μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης κατά τις ώρες αιχμής.
  • Για το γεγονός ότι, αντί για την υιοθέτηση ενός ολοκληρωμένου σχεδίου που θα λαμβάνει υπόψη όλα τα δεδομένα με στόχο την ουσιαστική αναβάθμιση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς και τη μείωση του κυκλοφοριακού φόρτου στην πρωτεύουσα, υιοθετούνται πολιτικές παρεμβάσεις επικοινωνιακού χαρακτήρα με στόχο την αποκόμιση πρόσκαιρων επικοινωνιακών οφελών.

IN.GR

Σχετικά Άρθρα

Επίλογος , Ενός… Νέου Προλόγου !!!
Λίγα λόγια και Σταράτα

Επίλογος , Ενός… Νέου Προλόγου !!!

10 Δεκεμβρίου 2025
Ζελένσκι: Έτοιμο την Τρίτη το σχέδιο 20 σημείων Ουκρανίας και Ευρώπης – Θα διαβιβαστεί στις ΗΠΑ
Επικαιρότητα

Ζελένσκι: Έτοιμο την Τρίτη το σχέδιο 20 σημείων Ουκρανίας και Ευρώπης – Θα διαβιβαστεί στις ΗΠΑ

10 Δεκεμβρίου 2025
Ζελένσκι: Δεν υπάρχει συμφωνία για τα εδάφη του Ντονμπάς – Θέλουμε απάντηση για τις εγγυήσεις ασφαλείας
Επικαιρότητα

Ζελένσκι: Δεν υπάρχει συμφωνία για τα εδάφη του Ντονμπάς – Θέλουμε απάντηση για τις εγγυήσεις ασφαλείας

10 Δεκεμβρίου 2025
«Ο Ζελένσκι δεν έχει διαβάσει» την ειρηνευτική πρόταση ισχυρίζεται ο Τραμπ [βίντεο]
Επικαιρότητα

«Ο Ζελένσκι δεν έχει διαβάσει» την ειρηνευτική πρόταση ισχυρίζεται ο Τραμπ [βίντεο]

10 Δεκεμβρίου 2025
Νέα προσπάθεια διάσπασης των αγροτών από Μητσοτάκη – «Να κάνουμε διάλογο με ανοιχτούς δρόμους»
Επικαιρότητα

Νέα προσπάθεια διάσπασης των αγροτών από Μητσοτάκη – «Να κάνουμε διάλογο με ανοιχτούς δρόμους»

10 Δεκεμβρίου 2025
Η παράλληλη επανεμφάνιση Καραμανλή και Σαμαρά εντείνει την πίεση του Μαξίμου
Επικαιρότητα

Η παράλληλη επανεμφάνιση Καραμανλή και Σαμαρά εντείνει την πίεση του Μαξίμου

10 Δεκεμβρίου 2025
Λάδι στη φωτιά από την κυβέρνηση – Αντιμέτωποι με κατηγορίες για «εγκληματική οργάνωση» αγρότες από την Κρήτη
Επικαιρότητα

Λάδι στη φωτιά από την κυβέρνηση – Αντιμέτωποι με κατηγορίες για «εγκληματική οργάνωση» αγρότες από την Κρήτη

10 Δεκεμβρίου 2025
Ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης στην εκδήλωση για τα 140 χρόνια του Ομίλου Ερετών
Επικαιρότητα

Ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης στην εκδήλωση για τα 140 χρόνια του Ομίλου Ερετών

9 Δεκεμβρίου 2025
Ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης στην έναρξη των εργασιών αποξήλωσης του δικτύου τρόλεϊ στον Πειραιά
Επικαιρότητα

Ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης στην έναρξη των εργασιών αποξήλωσης του δικτύου τρόλεϊ στον Πειραιά

9 Δεκεμβρίου 2025
Ενώσεις Καταναλωτών: Ως 20% ευρώ ακριβότερο το χριστουγεννιάτικο τραπέζι
Επικαιρότητα

Ενώσεις Καταναλωτών: Ως 20% ευρώ ακριβότερο το χριστουγεννιάτικο τραπέζι

9 Δεκεμβρίου 2025

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • ΣΥΡΙΖΑ: Κάθε βδομάδα ο Μητσοτάκης είναι όλο και πιο μακριά από την κοινωνία και τα προβλήματα των πολιτών

    ΣΥΡΙΖΑ: Κάθε βδομάδα ο Μητσοτάκης είναι όλο και πιο μακριά από την κοινωνία και τα προβλήματα των πολιτών

    305 κοινοποιήσεις
    Share 122 Tweet 76
  • Τα αμερικανικά πανεπιστήμια κινούνται προς τα δεξιά – Θα τα βοηθήσει να γλιτώσουν από την οργή του Τραμπ;

    305 κοινοποιήσεις
    Share 122 Tweet 76
  • Ακριβότερα τα εισιτήρια στα ΚΤΕΛ

    305 κοινοποιήσεις
    Share 122 Tweet 76
  • Ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης στην εκδήλωση για τα 140 χρόνια του Ομίλου Ερετών

    305 κοινοποιήσεις
    Share 122 Tweet 76
  • Ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης στην έναρξη των εργασιών αποξήλωσης του δικτύου τρόλεϊ στον Πειραιά

    305 κοινοποιήσεις
    Share 122 Tweet 76

ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΜΑΤΙΑ

  • Αθλητική Φωνή (127)
  • Εν τη Πόλει (201)
  • Ενδιαφέροντα (34)
  • Επικαιρότητα (2.354)
  • Λίγα λόγια και Σταράτα (114)
  • Πειραιάς (109)
  • Πειραιώτης (149)
  • Σημαντικά (2.854)
  • Χωρίς κατηγορία (46)
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Copyright © 2024 Piraeus News

No Result
View All Result
  • Επικαιρότητα
  • Ενδιαφέροντα
  • Αθλητική Φωνή
  • Piraeus News
    • Εν τη Πόλει
    • Πειραιάς
    • Λίγα λόγια και Σταράτα
    • Πειραιώτης

© 2023 DailyTVRadio - Web Design & Development by .