«Η σιγή ιχθύος που τηρεί ο ΟΣΕ για την λειτουργία τρένων σε τμήματα της γραμμής Αθήνα-Θεσσαλονίκη, συνολικού μήκους 70 χιλιομέτρων χωρίς έγκριση ασφαλείας, δείχνει τις ευθύνες της διοίκησης του Οργανισμού και της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών», τονίζει ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος και τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ, Γιώργος Καραμέρος.
Σημειώνει, μάλιστα, πως «την ίδια μέρα που ήρθαν στο φως οι αποκαλύψεις της Εφημερίδας των Συντακτών (σ.σ. για κενά ασφαλείας στο δίκτυο), η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων επέβαλε συνολικά πρόστιμα ύψους 70.000 ευρώ στον ΟΣΕ και την Hellenic Train».
Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ επισημαίνει πως «οι δύο εταιρείες κρίθηκαν υπεύθυνες για τη μη υπογραφή σύμβασης πρόσβασης στο σιδηροδρομικό δίκτυο από το 2021, ενώ ο Οργανισμός είναι υπόλογος, και επειδή δεν έχει καταρτίσει Δήλωση Δικτύου από το 2023».
«Μουτζούρης αντί για ‘λευκά βέλη’ ετοιμάζει ο Μητσοτάκης»
«Ταυτόχρονα, τα περίφημα ‘λευκά βέλη’, δηλαδή τα τραίνα ETR τέθηκαν και επίσημα με ανακοίνωση της Hellenic Train εκτός λειτουργίας από σήμερα, διαψεύδοντας μια ακόμη φορά τις θριαμβολογίες της κυβέρνησης Μητσοτάκη για επενδύσεις στον ελληνικό σιδηρόδρομο και αποτυπώνοντας μια πραγματικότητα που όχι μόνο δεν αντανακλά την Ελλάδα 2.0, αλλά μας γυρίζει πίσω στην εποχή του ‘Μουτζούρη’», αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Καραμέρος.
Και υπογραμμίζει πως «οι ευθύνες της κυβέρνησης Μητσοτάκη δεν έχουν τελειωμό», σημειώνοντας ότι το «βιντεοληπτικό υλικό από την φόρτωση της εμπορικής αμαξοστοιχίας ‘χάνεται’ προς κάλυψη αλήθεια ποίου;».
«Τρένα κινούνται χωρίς έγκριση ασφαλείας και οι μεγάλες επενδύσεις στους συρμούς, οι οποίες δεν ήταν παρά ανακαινίσεις προβληματικών τραίνων του εξωτερικού της δεκαετίας του 1990, δεν ξεπερνούν σε διάρκεια ζωής τα τρία έτη», σημειώνει καταληκτικά, τονίζοντας πως ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ δεν θα κάνει ούτε βήμα πίσω στον αγώνα για διαφάνεια και ασφαλείς συγκοινωνίες που κερδίζουν έμπρακτα την εμπιστοσύνη της ελληνικής κοινωνίας.
IN.GR